Pani Aneta, właścicielka nowiutkiego Kampera zapragnęła rozwijać się w branży wynajmu kamperów na rynku Polskim. Pierwszym krokiem tuż po założeniu firmy był telefon do naszej agencji reklamowej, w którym ustaliliśmy że potrzebuje logo, które dumnie ozdobi jej nowy nabytek oraz stronę internetową z systemem rezerwacji.
Naszą współpracę rozpoczęliśmy od zaprojektowania logo, wybór nazwy marketingowej dla firmy, to nie lada wyzwanie. W tej fazie mieliśmy na stole kilka wersji, dlatego nasz grafik zaproponował kilka propozycji do każdej z nich, zgodnie z wybranym przez p. Anetę planem cenowym. Oto i one:
Po kilku dniach Klientka podjęła decyzję, wybór padł na „CampBack” w wersji z napisem u doły zaś szkicem kampera u góry kompozycji. Gdy tylko otrzymaliśmy zielone światło, przygotowaliśmy pliki w formatach rastrowych i wektorowych (tak aby nowa właścicielka mogła ich używać w każdym miejscu), pierwszym przykładem wykorzystania logo było oznakowanie kampera.
Poniżej kilka zrzutów ekranu, zachęcamy też do odwiedzenia strony na żywo i rezerwacji wakacji marzeń!